Huisstijl

Op maat van uw identiteit.

IDENTITEITSCRISIS

Ben ik een groente of een fruit ? Vraagt ​​een zielige tomaat in een complete identiteitscrisis.

Kent u uw bedrijf echt? Wat biedt het? Wat levert het op? Waar staat het voor? Hoe wordt het waargenomen door anderen? Als u het niet weet, of als u het niet zeker weet, heeft u dringend een huisstijl nodig.

Een effectieve Corporate Identity-strategie vergroot de naamsbekendheid, herkenning en loyaliteit. Als het goed wordt gedaan, verhoogt het de waarde van uw merk en creëert het een positief imago van uw bedrijf dat zich vertaalt in verkoop.

BEDRIJFSIDENTITEIT

Een huisstijl bestaat uit een verzameling visuele elementen – zoals logo’s, slogans, lettertypen en kleuren – die worden gebruikt om uw bedrijf te identificeren, een afbeelding te maken en deze te promoten.

Een sterke bedrijfsidentiteit drukt uw visie, doel en waarden uit en streeft ernaar uw bedrijf te onderscheiden van zijn concurrenten. Het is de lijm die al uw communicatie-inspanningen verenigt in een coherente boodschap die een consistent beeld van uw bedrijf in de publieke belangstelling creëert.

Een positief imago helpt je om klanten aan te trekken en te behouden, allianties te sluiten, financiële steun te krijgen en zelfs goede pers te krijgen.

Identiteit versus afbeelding versus logo

Identiteit is hoe je er voor jezelf uitziet, wie je zegt dat je bent. Afbeelding is hoe je eruitziet voor andere mensen, hoe ze je zien, wie ze denken dat je bent.

Een bedrijfslogo is een duidelijke visuele weergave van uw merk – van het wie, wat en hoe dat uw bedrijf definieert. Het is je identiteitskaart.

Home ▷ Huisstijl